Inleiding

24 maart 2018 - Cape Town, Zuid-Afrika

Leuk dat je op de hoogte wilt blijven van mijn reis naar Zuid-Afrika!
Voor mij is dit een beetje nieuw. Alles eigenlijk. Mijn backpack maken, alleen reizen, mijn route uitstippelen én uitzoeken op welke manier ik het beste kan communiceren. Want die vraag heb ik toch wel verschillende keren gekregen. Mijn eerste plan was om via mail mijn verhalen door te sturen. Ik had een heleboel e-mailadressen gekregen, dat deed deugd! Jammer genoeg doet mijn hotmail account een beetje vreemd en komt het er op neer dat het niet zo makkelijk is dan ik had gedacht. Dan maar toch een reisblog bijhouden :) Een Nederlands meisje waarmee ik de kamer deel gaf me al gauw de tip om het eens via Reislogger te proberen. Voilà, hier ben ik dan. Plan B. Maar daarom niet slechter, denk ik dan. Dankzij de app kan ik makkelijk via mijn smartphone mijn verhalen neerschrijven. Jullie kunnen je normaal gezien op deze website inschrijven met je e-mailadres, dan krijg je een mailtje wanneer ik een nieuw verhaal heb geschreven. Makkelijk toch? Hopelijk werkt dit beter!
Neem het me alstublieft niet kwalijk voor mijn eventuele schrijffoutjes. Hier en daar en dt-fout kan misschien wel voorkomen ;)
Heb je een reisverhaal gemist? Check dan even "laatste reisverhalen".
Ik heb geen idee om de hoeveel tijd ik iets zal posten, maar ik weet wel dat ik vooral ga GENIETEN tijdens deze bijzondere reis!